mandag 27. september 2010

Weddingcelebration Indianstyle

Som jeg skrev i det forrige innlegget giftet venninna mi Naginah Dehwari Akhsay og hennes Jamal Akhsay seg 25.september, og det måtte selvfølgelig feires stort her i India.
Jeg hadde informert alle som skulle, og de som ikke skulle, være her om dette så det var kjent for alle :)  Det beste var at alle var så gira på å feire bryllup sammen med meg, det synes jeg var veldig hyggelig.


Når jeg kom ned til matsalen så jeg dette på infotavla:

"Tonight: Wedding party, dress Indian"
Da måtte jeg smile for jada, de hadde fått det med seg hehe ;)


 Forberedelsene til desserten er i gang
Sara (Nederland), Julie og Neggi, Chefen vår
Julie ønsket å lage en fruktsalat



med deilig sjokolade til


og jeg, Tessa (England) og Sara hjalp til.
Selv om vi var veldig opptatt hadde vi likevel tid til


å ta et bilde :)







Fruktsalaten nærmer seg ferdigkuttet. Nå skal den snart i ovnen littegrann




 Utrolig digge klær som jeg kjøpte i Mcleodganj! Her bruker vi som regel enten hindiklær (shalwar kamiz) eller store baggy bukser og romslige topper/lange tunikaer. Himmelsk! :D


Kaka ("altmulig mannen vår"/nattevakten) feiret også sammen med oss



Teamwork for å pynte festsalen
Skal man ha fest så SKAL man ha fest ;)





<3 LOVE <3


Jentene klare for fest i Indiske klær





SKÅL for brudeparet
(med cola i aluminiumskopper ;) )




Julie ser på bryllupsinvitasjonen


Jeg hadde skrevet en tale til brudeparet som min kjære lillesøster, Sahar Sharifi, min ENGEL, holdt på vegne av meg. Hun ringte meg like før hun skulle holde den sånn at jeg fikk høre på. Det føltes nesten som om jeg var der :)
Tusen takk vennen. Setter veldig stor pris på alt ;)



To NYDELIGE jenter
Bruden og Sahar ;)


Kvelden ble feiret med dans og musikk i festlig lag med lykkeønskninger om et godt og langt liv for det flotte brudeparet.

 

Naginah og Jamal Akhsay

2 kommentarer:

  1. Så gøy! Kjempekoselig dere fikk feiret! For vet du tenkte mye på at du ikke fikk vært med!
    Og så fint av Sahar og holde talen for deg! :)

    ps. Skikkelig fine tolke-klær de indiske klærne;)

    SvarSlett
  2. Så koselig at dere feira der! Skulle bare mangle, vennen, alt for deg <3

    Jeg savner deg MASSE!! Og Blåbær har det bra :D

    SvarSlett