lørdag 9. juli 2011

Luksus i hverdagen...

Best buy in New Zealand so far :D

6 kommentarer:

  1. hehe da kan du jo laste ned whats app. en slags sms/msn system så slipper du å sende sms og betale for det.

    Kos deg max på turen :)

    SvarSlett
  2. SPørs om du blir frelst nå, og må ha deg en slik når du kommer hjem om en 3 års tid :-)

    HIlsen INgerid

    SvarSlett
  3. OMG sier bare jeg!!! Driiitfin, misunner deg ass!! Dyrt eller??
    Love <3

    SvarSlett
  4. Kristian: Takk for tips! :-)
    Ingerid: Hehe... jeg kan bruke mobilen i Norge også, må bare bytte simkortet! ;)
    Sahar: Tusen takk, ja.. jeg er veldig fornøyd ;) Samme som din, Love <3

    SvarSlett
  5. I LOVE IPHONE 4. ENJOY! Last ned viber, så kan du ringe+sms gratis til andre som har det (inkl meg)

    Kos deg søta!

    SvarSlett
  6. Hallo kjære deg!
    Sitter her på berget og ser utover... en grå og regnfull dag i Drammen. Har min siste dag på jobben før fire ukers ferie. Deretter en ny og annerledes hverdag på jobb. Gleder meg til det!
    Nytt og annerledes vet jo du alt om. Koselig å kunne følge med deg på bloggen. Jeg gir ytterligere lyd (tastetrykk) fra meg. Ha det bra med klem fra Nina :) (Til og meg jeg har fått meg Iphone... og blitt glad i den etterhvert) ;)

    SvarSlett