torsdag 7. oktober 2010

Pakke fra Norge!!! :D

I dag til middag kom det en uforglemmelig pakke dalende ned fra himmelen... :)

Jeg gikk ned til middag kl 19 og ble møtt av Josè som spør "Sirvej, how much do you love me?"
"Ehh... what do you want??" spør jeg.
"No, how much do you love me?"
Etter litt fram og tilbake sier jeg til slutt "ok, I love you, now, what do you want?"
Så tar han frem noe som ser ut som en cornflakes eske. Så sier han "package from Norway".
"WHAT!!!???!!! ÆÆÆ!!!! Package from Norway???" :D :D :D
Han hadde tatt imot pakken min og visste at jeg kom til å bli kjempe glad og ville teste hvor langt jeg var villig til å gå for den.
Min fantastiske familie hadde sendt en pakke med godsaker hjemmefra. Me LIKE very much! :)
Jeg fant raskt ut at man kan få mye for et stykke ekte Norsk melkesjokolade, som for eksempel en god massasje... hehe!


PAKKE!!!


 Hva ligger det oppi her mon tro?



 Rart hva Norsk melkesjokolade får folk til å gjøre...



Jummy!!!
 Julie er klar for å stikke opp i Norskebula og kose seg med sjokolade...



Kjempeklump!!! :)

Leser brev med alle godsakene i fanget og fin topp i gave


Kosetid i Norskebula


TUSEN TAKK FOR FANTASTISK PAKKE KJÆRE FAMILIE :-) 
DEN VAR VIRKELIG HIMMELSENDT OG BLE SATT VELDIG PRIS PÅ, AV FLERE ENN BARE MEG HEHE ;)
TONS OF LOVE!!!

1 kommentar:

  1. Så bra den kom trygt fram!! Bra du likte innholdet :D Love <3

    SvarSlett